It's always the same

  2012-02-02 / 15:56:33 / Life of /

Efter skolan skulle jag åkt till Göteborg, men tror ni jag hade busskort då? Nä. På vägen hem sa Simon mig att det var ett stort hål i backen, gick då runt HELA Edet innan jag kom hem. Men var det något hål där då? Nä. Orkar jag med mig själv då? Inte alls. Nu sitter jag iallafall på bussen och hoppas på att Amandisen är där som hon har lovat, hear you later!

I brist på annat lägger jag upp en bild på sötisarna Ebba och Sara, (DÖDA MIG INTE EBBISEN, ANNARS VET VI NÅGON SOM KOMMER FÅ STRYK) hihi



Ebba

ASSÅ SÄGER BARA EN SAK...... FUCK YOU. :(

2012-02-03 @ 23:36:04
URL: http://ebbalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious