Nothing has changed

  2012-02-22 / 07:36:17 / Life of /

Självklart är det jämt folk som ska förstöra. Fattar inte att jag trodde att det skulle vara annorlunda denna gången. Iallafall så ska jag sminka mig och sedan drar jag till skolan, houj



Amanda

Sv: jaaa fick svar på sms iallafall så e glad igen :D love you to sooo much!



Och hoppas du inte menar han där araben med "och självklart är det jämt folk som ska förstöra" för om du menar han, så ska du fan inte ta åt dig någonting!

Du är den vackraste och finaste personen jag känner och jag är helt ärlig nu.

Jätte vacker!

Tro aldrig något annat <3 <3

2012-02-22 @ 11:50:12
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious