Söt lillebrorsa, check!

  2012-02-09 / 20:02:47 / Life of /

Har kört på ganska många såna rubriker idag känner jag. Men vad gör väl det? Ska hoppa in i duschen strax, eller så tar jag mig ett bad, har inte bestämt mig riktigt än. Sen lägger jag mig och kollar på film med gose. Ville bara tala om att min bror är för gullig alltså. Lilla plutten skrev såhär på min mobil för en stund sedan (pekar på bilden) och för er som inte kan läsa en åttaårings handstil så står det "Du är bäst från din bror Oliver" Laterrr!



Amanda

Svar: Haha ja klart som fan att vi ska!!

Åh min lillaaaaa ahmar vet du hur mycket jag kommer sakna dig nu eller???

Kommer inte kunna snacka med dig på en hel vecka :'(

Kanske hinner skicka iväg ett litet sms till dig, hoppas jag.

Puss <3

2012-02-09 @ 21:40:26
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious