Dag ett: tio saker du vill göra innan du dör

  2012-02-28 / 21:37:04 / Utmaningar /
- Åka till mina kusiner och min faster i Usa.
- Hitta kärleken, gifta mig och skaffa 2 barn.
- Gå på massa konserter, festivaler och fester.
- Spendera mycket tid och skapa fina minnen med mina älskade vänner.
- Lära mig att sluta klaga på mig själv och vara nöjd med hur jag ser ut.
- Flytta utomlands och skaffa ett jobb som bartender eller liknande.
- Bli känd på något sätt och tjäna jätte mycket pengar.
- Åka jorden runt och bara vara med någon jag tycker om.
- Vara nära på att dö och sedan bli räddad av en riktigt snygg kille.
- Vara helt crazy och bara ha kul.


Amanda Koko

Hahahahah och dom två barnen ska heta Siofi och Sari hahahahahahha asså asg



Får jag va gudmor???

Så jag lär dom hur man är normal <3 <3 <3

2012-02-29 @ 00:55:46
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious