Hit the lights

  2012-01-11 / 17:29:55 / Life of /

Hemskt ledsen för min dåliga uppdatering. Men jag antar att ni är vana vid det, eller? Haha. Iallafall så var det ju en asnajs första dag i skolan. Skulle man ju kunna säga om man inte heter Klara. Glömde mina saker i ett och annat klassrum, fick ett x antal snöbollar på mig osv. Men idag mår jag bra. Inte bra men hyfsat. Insåg att jag måste plugga till matteprovet imorgon. Men orkar jag? Knappast. Hej huvudvärk och magont. Kul

Måste påpeka att det är lite roligt att varje dag när jag kommer hem från skolan och kollar min mobil så hittar jag massa fina bilder, speciellt på Oscar hahaha



Amanda

Sv; Aw, det känns verkligen som om allt kommer lösa sig när du skrev det!!

Och JA, vi ska fan gå på samma gymnasium.

Älskar deeeej <3 <3 <3

2012-01-11 @ 18:40:46
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious