Idiot från topp till tå

  2012-01-26 / 21:13:01 / Life of /

Tydligen så har alla mina 3 inlägg som jag publicerade på bloggen inte kommit upp, härligt när det blir så :). Skulle även försöka fixa till bloggen men tror ni det funkade som jag ville eller? Fan heller. Därför får den se ut som såhär tills imorgon eller något. Kom på att jag aldrig skulle gett mig in på att fixa den, inte ensam iaf. Haha men w/e. Har precis duschat och tog lite halvstörda kort på mig själv, tills jag insåg att jag såg ut som en gris (no offence grisar). Måste bara berätta att när jag och Papi var inne på Boström förut, langade jag värsta goa rapen. Ok, det kanske inte låter så himla fresch men det var faktiskt asgatttt!! Kom precis på att jag har spanska prov imorgon, shiiiiiiet..



Elin

Sv: Åh, du med Klara! :) <3

2012-01-26 @ 21:28:54
URL: http://elinafbeatrice.blogg.se/
Ebba

Åh nu är de inte så cp längre!:D hehehe ;)<3

2012-01-27 @ 13:54:55
URL: http://ebbalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious