Om du bara förstog

  2012-01-22 / 23:02:34 / Life of /

Kom hem för inte så längesen. Efter att jag kom hem från Amanda lirade jag vidare till Lollo för lite mera skräckfilm. Känns ganska bra att ha varit "inte hemma" på hela helgen, ändå ju iaf. Mina planer inför nuet är att gifta mig med en rik och dunder snygg kille, åka till Thailand, köpa en apa och göra så att Pizza Hut går i konkurs för att dom lurar folk. Men först nöjer jag mig med en dusch och sedan sängen. Imorgon får ni vara beredda på en redig bildbomb, så håll i er! Gnatttt

Bild från igår när vi kollade på massa snygga idrottare som hoppade 4 meter i höjdhopp. Ja, mitt i nordstan.



Amanda

Hahaha pizza hut...



;) <3

2012-01-22 @ 23:25:03
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious