Over my head and I know it

  2012-01-13 / 22:25:42 / Life of /

Slutade cirkus 12 då min söta mormor kom och hämtade mig. Sen fixade jag mig och drog till Lollo. Vi var ute med Sara, Hanna och Malin. Sen kom Jonte och Cim. Vi chillade sönder i trappor tills Ebba och Madde också kom. Men jag mådde så otroligt dåligt så mamma fick komma och hämta mig innan jag bröt ihop. Nu har jag tagit min tablett och mår lite bättre. Försöker må ännu bättre med choklad och vanilj yoghurt, min nya drog typ. I brist på bilder då delar jag med mig av en bild på sötisen Ebba (och Mattias fina lilla rumpa) som togs på gympan förut idag. Vi hörs



Ebba

HAHAHAHA du var verkligen tvungen va? jävla unge är du! förr eller senare lär jag få min hämd(?) HEHE. din lilla åsna;) HIHI PUSS<3<3

2012-01-14 @ 01:31:42
URL: http://ebbalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious