Do u love me like I love u?

  2012-07-16 / 00:38:43 / Life of /

Hej gosar! Vandrade hem till Lollo i förmiddags. Chillade runt med Klas (haha hoppas du skrattar med mig nu Lollo) ända tills 9 då mamma hämtade mig. Hjälper mormor att flytta, och då behöver man ju mina muskler, right? Fast Danny har ju liiiite större, hade inte blivit ledsen om han hjälpte till alltså. Iallafall så borde jag sova nu. Ska upp med tuppen imorgon (tycker jag) Fast kan inte sova, min hals. Vill ni veta? Okej, bra. Alltså den gör så jäkla ont så måste ta tabletter som bedöver den varannan timme. Kunde inte andas i natt så vaknade flera gånger av att jag var nära på att kväva mig själv. Bra Klara, bra. Vill inte dö, än. Och jag kan heller inte svälja vissa stunder så vaknade även upp ett antal gånger, badandes i mitt eget dreggel. Haha fräsch tjej ju. Känns som jag har så mycket att göra denna veckan också. Hoppas på en tripp till Estockholmo i helgen. Gothia, Liseberg och Fallens. BARA DENNA VECKAN. Fattar ni eller? Får seriöst ångest. Sen åker jag om 2 veckor, lär ju dö innan dess. När jag kommer hem är sommarlovet typ slut ju. Fakkin' shiiieeet. Ajadå. Ha de så bra nu, ska försöka få mig en blund nu. Godnatt!



Mina

ååh du skrämmer mig :o jag har precis fått lite ont i halsen, kmr de bli sådär med mig också?? :( & så kan jag inte gå på sommarkrysset? :0 <3

Svar: hahah tvillingsjäl :o <3
Klara

2012-07-17 @ 00:30:33
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious