Du har aldrig förstått och kommer aldrig att göra

  2012-07-29 / 14:43:00 / Tidsfördriv /
Tidinställt inlägg medans jag roar mig i Tyskland
 
Visste ni...

 

att min senaste kyss - var med en patetisk person
att jag pratar - väldigt mycket (för mycket ibland) när jag är glad, men knappt någonting när jag är ledsen
att jag inte gillar - saker jag ogillar
att jag avskyr när folk - snackar skit
att kärlek - är det finaste som finns här i livet
att jag gillar att - shoppa, skratta och umgås med vänner och lyssna på Dannys röst
att jag alltid kommer att - ha bekymmer även om jag är glad
att sist jag grät var - för att jag var patetisk
att min mobiltelefon är - my true love
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - så lyssnar jag på musik
att idag har jag - slöat alldeles för mycket
att jag just nu tänker på - att jag verkligen har bråttom och inte alls borde sitta och göra detta
att i kväll ska jag - ha kul
att i morgon kommer jag - ha kul
att jag hoppas - att mitt pengarträd börjar få riktiga pengar på sig
Har du...
Någon som förstår dig? en hel del förstår mig en liten del, men ingen till 100%
Någon som du saknar? verkligen
Någon som du hatar? hatar och hatar, men ja
Vem kramade dig senast? oliver
Vem pussade dig senast? papi
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? jessica
Vem var hemma hos dig senast? - mormor
Vem var du hemma hos senast? Niklas
Har du pratat med någon idag? jepp
Har du gråtit idag? nei
Har du skrattat idag? - japp

Att jag..
Är singel? - yes
Svär ofta? - haha ja, för ofta
Sjunger i duschen? - händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej haha
Skrattar åt dina egna skämt? - klart jag gör, jag är så jävla rolig ju
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - mycket möjligt
Att jag har?
Piercingar? - öronen, om det nu räknas
Syskon? - världens bästa dessutom
Jobb? - nepp
För många vänner? - kan man ha för många?
Rymt hemifrån? - nja
Bra självförtroende? - nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - självklart
Varit kär? - jepp
Somnat i skolan? - haha ja
Tappat bort mig i min hemstad? - tror inte ens det är möjligt att tappa bort sig själv här faktiskt, så nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - jepp :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja, tyvärr
Smugit ut utan lov? - nej haha
En hemlighet som ingen annan vet? - en hel del
Sovit en hel dag? - ja <3<3
Somnat gråtande? - japp
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - ja haha
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - tror jag inte?
Ätit musslor? - nej
Varit på en festival? - nix
Blivit kallad player? - nej, att playa är idioti
Färgat ditt hår svart? - nej, däremot riktigt mörkt haha
Vad?
Längtar du till mest just nu? - 19 sugusti <3<3<3
Ska du göra i helgen? - ha kul och njuta av livet här nere :)
Har du för kläder på dig? - shorts och linne
Gjorde du igår? - var i göteborg med la familia
Ska du göra på nyår?- har inte riktigt börjat planera inför det än haha
Åt du senast? - jordgubbar och ananast
Har du för mobil? - iPhone 4s
Vad köpte du senast? - tuggummi


Mina

19 augusti <3333

Svar: BÄSTA <3<3<3<3
Klara

2012-07-29 @ 18:20:05
URL: http://minaacederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious