For you I would have done whatever

  2012-07-06 / 22:59:02 / Life of /
Tänk att det har redan hunnit bli kväll. Haha hallå mormor på 60 bast.
Ne men hej. Är så jävla packad (inte full alltså, men utmattad) så ni förstår
inte. Lämnade borydsjön vid 11 på morgonen och var hemma vid halv 12.
Blev en dusch direkt på de och sedan lite slagg i soffan.
Ok, ganska mycket slagg. Vaknade för en timma sen, vid 9. Lol.
Har iaf tagit igen sömnen jag inte fick i natt. Sjukaste natten, skojar inte.
Har blåmärken på för många ställen, huvudvärk och skoskav. Älska <3
 
Började med att vi åkte dit vid 8-9 på kvällen. Satte upp tältet osv.
Eller inte jag, men de andra. Jag satt på en sten och klagade som fan de första
timmarna pga att jag varken hade teckning eller internet. Accepterade
de efter en stund och då vart alla glada igen. Grillade korv och sedan marsmellows
medans vi drog fram sovsäckarna och samlade oss runt brasan som pojkarna var
så stolta över eftersom de högg ner massa träd och gjorde den skit stor, haha lol.
Där låg vi och pratade, skrattade och frågade frågor i några timmar.
Sedan kom även Viktor från ingenstans och skrämde oss, kul ju.
 
(Bästa bilderna. Kvalitén äger ju nästan)
 
Alla hade tänkt sova ute under bar himmel (lite mysigt sådär) tills vi inbillar oss att vi hör
ljud i skogen. Springer in i tältet fort som fan. Och där ligger vi. Rädda. 4 stycken i ett 2-manna tält.
Kvavt som fan. Kunde knappt andas, låg på Marcus även om jag försökte göra mig så liten
som möjligt. Var en jävla sten under mig också (bra plats jag valde, hehe) därav blåmärkena
på hela mitt ena lår. Gött ju. Då saknade man sin säng vill jag lova. Kunde inte sova heller.
Der kan ni ju tänka er själva. Var övertrött dessutom så skrattade åt allting och hade de
fun in tha trånga tält medans Ina pmsade som fan pga att hon ville sova, haha.
Somnade på morgonen och sov några timmar då iaf, men inte tillräckligt. Och jodå,
dom drog mig bokstavligt talat ur tältet imorse vid 10. Ville sova vidare men lika bra de ändå,
hem så fort som möjligt lixxx.
 
 


Mina

hahaha verkade ju vart awesome iaf ;)
förutom blåmärkerna osv ;) <3

Svar: hahaha jodå :D<3
Klara

2012-07-07 @ 00:11:21
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious