I need you to need me

  2012-07-02 / 13:20:49 / Life of /
Hej på er. Längesen jag bloggade nu igen.
Men måste erkänna att det har varit rätt skönt med en lite blogg paus.
Tänkte att jag skulle ta tag i mitt liv och njuta av sommarlovet men
det blev tvärtom. Känner mig tryggare i att sitta hemma än att umgås med folk.
Japp, så ligger det till atm. Annars då? Har varit hos mormor och ätit massa kakor,
där även massa släktingar var. Grillat här hemma. Haft besök. Legat i sängen.
 
Hade just nu, mest av allt velat vara i Dannys närhet. Se han på scenen,
träffa han på stan. Vad som helst. Behöver lite kärlek i mitt liv.
Tyvärr så är det nästan en hel månad kvar tills jag har planerat att jag
ska kolla på honom. En månad. Vet inte hur jag ska klara av de om
jag inte lyckas komma bort från detta mörker innan det.
Vädret lyckas ju inte pigga upp mig iaf.
Orkar inte med alla jävla tankar. När fan ska dom försvinna?
 


Mina

prata? .. :( <3

Svar: det är inte något speciellt som har hänt, men tack ändå <3<3
Klara

2012-07-02 @ 16:52:46
URL: http://minaida.blogg.se/
Ebba

Önskar att jag kunde skriva lika smarta och fyndiga texter som du skriver till mig, men tyvärr kan jag inte det. Vill bara att du ska veta att du är min bästa vän och jag vill att du ska vara glad. Jag önskar att jag kunde få tag i Danny och säga till honom att han skulle åka hem till dig. Jag önskar att jag kunde ge dig allt du vill ha och framför allt så önskar jag att du ska vara lycklig hela tiden. Jag hoppas att du vet att jag finns här för dig alla tider på dygnet och om du behöver någon att prata med så vet du hur du får tag i mig. Jag älskar dig så mycket att det gör ont ibland och jag önskar att jag kunde göra dig exakt lika glad och lycklig som du gör mig hela tiden. Jag älskar dig. Och jag vet att livet kan vara förjävligt mot en ibland och jag att man kan känna sig ensammast i världen. Men kom ihåg att jag finns här. Kom ihåg att jag alltid är vid din sida, även de gånger då du inte kan se mig. Du kan räkna med mig och jag kommer försöka göra allt för att få dig att må bra. Och återigen, jag älskar dig. Okej?

Svar: Åh, världens finaste är du. Är så himla glad att jag har dig, och det menar jag verkligen. Du är den ända som har varit där för mig, när ingen annan har varit det. Och det är jag så himla tacksam för. Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja säga till dig, men jag får inte fram ord. Men jag älskar dig, miljontals varv runt solen, planterna, universum och mycket mycket mer. Världsbäst är du <3<3<3
Klara

2012-07-03 @ 14:45:51
URL: http://ebbalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious