Jag äger ingenting annat än ett brustet hjärta

  2012-07-30 / 15:45:00 / Tidsfördriv /
Tidinställt inlägg medans jag roar mig i Tyskland
 
Listan tagen ifrån Ebba btw, kika in hennes blogg bland länkarna vettja!
 
8 sanningar
- Går inte en dag utan att lyssnar på Dannys röst
- Längtar ihäl mig till den 19:e augusti
- Har få riktiga vänner, men älskar de jag har till tusen
- Jag har beslutsångest och ångrar ofta saker direkt efter jag gjort det
- Om jag är ledsen håller jag det oftast för mig själv
- Hatar mitt utseende från topp till tå
- Är både riktigt lat och seg
- Falska människor är något av det sista jag klarar av
 
 
7 favoritfilmer
- Dear John
- Ondskan
- Abduction
- The Dilemma
- Inglourious Basterds
- The Notebook
- She's the man
 
 
6 sexigaste killarna
- Danny Saucedo
- Channing Tatum
- Anton Ewald
- Francisco Lachowski
- Douglas Booth/Josh Hutcherson
- Zac Efron
 
 
5 bästa serierna
- Awkward
- Hawaii five-0
- The Big Bang Theory
- How I met your mother
- Gossip Girl
 
 
4 vackraste kvinnorna
- Adriana Lima
- Miranda Kerr
- Demi Lovato
- Miley Cyrus



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious