Jag är inte lika ung längre men precis lika dum

  2012-07-13 / 01:49:48 / Life of /

Hei hei vänningar. Ligger och lyssnar på spöregnet och åskan medans Amanda sover. Vart är min pojkvän? Har dessutom Danny abstinens och vill med hela mitt hjärta att han ska komma hem till Sverige igen. Ok hade inte heller velat de om jag också var i Miami nu då men. Åååhhh miss him. Goiiing crääzy ovaahhh heaahhh. Jodå men annars då? Vaknade rätt så tidigt imorse men är ändå inte trött än. Något. Är. Fel. Växtvärken hjälper inte till riktigt heller. Änna på tiden att man kanske blir lite längre, hehe. VÄX DÅÅÅ. Lär ju vara förvånad om ni fortfarande läser min blogg, galna är ni isf. Skoja, älskar er. Utan er hade jag inte haft kvar min loco blogg med damp inlägg, precis som detta. Ska snart försöka sova. Är tät i näsan. Tänk om jag håller på att bli förkyld? Neeeejjjjj taacckkkk. Hehe godnatt! Hoppas med hela mitt hjärta (lol, igen) att ni inte är lika forever alone och desperata samt konstiga som jag är. Godnatt fina ni, hoppas ni haft en wünderbar dag! Puss puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious