Never good enough

  2012-07-25 / 13:46:57 / Life of /

Sitter just nu och fångar lite förmiddagssol på baksida såhär på morgonkvisten. Skulle gått upp hela 07:30 och hjälpt mormor med flytten men vi tar de imorgon istället, en senare tid också. Och det tackar jag för. Behöver allt mina sovtimmar jag också. Senare ska jag vidare till min särvän i ström, den ända levande människan (förutom D) jag vill ha att göra med nu, och hela månaden framöver känns det som. (Mina två särvänner på Kik är också ett undantag haha) Ha en fin dag i den varma solen guapas! Hörs senare, puss Hehe, inte mina föttzz ↓checka vaderna så vet ni nog vem de är *blink*



Mina

lilla särvän <3 varför vill du inte deeee?

Svar: Har redan tellat dig de Minis <3
Klara

2012-07-26 @ 01:27:42
URL: http://minaacederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious