On my way, far away

  2012-07-28 / 16:43:26 / Life of /

Fick för mig att vi skulle åka tidigt imorse men så var det tydligen inte, tack och lov för det. Har precis lämnat av mim andra halva på hunddagiset. Det är tack vare henne som jag vill att veckan ska gå snabbt. Fast ska bli skönt att komma bort från tankarna och placet litegrann. Har även fått ordning på resväskan så nu är jag nöjd. Sitter i bilen på väg till Landvetter. Vet inte alls om jag kommer ha internet eller något där borta, det lär ni ju märka. Men satt faktiskt uppe igår och gjorde 9 stycken tidsinställda inlägg, ett varje dag. Så att bloggen inte blir alltför tråkig så ni slutar läsa den. Aja, de fint i Sverige nu gosar! Hör av mig ang internet osv om det funkar. Hoppas med hela mitt hjärta att det gör de. Lär ju dö annars!!!! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious