I'll guid you back home

  2012-06-24 / 01:29:42 / Life of /
Vi 7 mötte jag upp Amanda och vi tog en sväng till Roma där det blev pizza, träffade Lollo och Jonte.
Segade runt lite och gick sedan hemåt. Smälte choklad och tog fram jordgubbar som vi åt tillsammans
med fin musik. Nu har hon somnat i min säng och jag passar på att blogga lite. Ska också ta och lägga
mig strax då det förmodligen blir en snabb tur till Trollhättan tidigt imorgon. Ha de fint, puss
 
 
 
Hittade en fin blomma förut, gott luktade den också. Tyvärr tappa jag de någonstans på vägen..


Mina

fan va gott med pizza (y) <3

Svar: de va de ockdå ;D<3
Klara

2012-06-24 @ 17:15:32
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious