När livet går sönder

  2012-06-22 / 13:55:00 / Kärlek till tusen /
Gårkvällen. Så himla sick var det. Så jävla bra. Jag, Ebba, Lollo, Amanda, Anna, Fanny, Madde och Linnea stog länst fram till höger om scenen. Fattar ni eller? Längst fram. Vi och 50 000 andra folk hoppade, klappade händerna och skrek tills vi tappade rösten. B.o.B var så sjukt duktigt också. Även Tove Styrke, Nelly Furtado och Loreen sjöng. Går knappt att förklara egentligen. Lyckad kväll med andra ord. 
 
 
 
Sen när det var slut tvingade jag med mig Amanda att leta efter Danny eftersom han skrev att
han skulle vara där. Medans de andra tog bussen hem. Hade ont i fötterna och min mobil hade knappt något batteri men jag forsatte twittra till honom ihopp om att han kanske skulle skriva vart han var.
Satt på en trappa och bröt ihop inombords eftersom jag inte hittade honom.
Omöjligt med den folkmassan och fick senare reda på
att han satt uppe på en balkong och försökte göra sig så osynlig som möjligt.
Ja, du lyckades Herr Saucedo. Blev bjudna till en fest på gatan som vi tackade nej till
vilket vi ångrade efteråt eftersom dom killarna va riktigt snygga. Missade sista bussen till Partille
så gick en rätt lång promenad till Centralstationen innan Amandas pappa kom och hämtade oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious