Rix Fm festivalen, Jönköping 2/6-12

  2012-06-04 / 21:31:31 / Kärlek till tusen /
Himla tråkigt att Mina inte kunde följa med. Tvingade istället dit Ebba och alla var glada.
Åkte hem till henne tidigt på morgonen och skulle göra dipdye. Funkade inte på mitt
mörka hår. Men what to do? Vid 1 kom mamma och hämtade oss. Åkte den jäkla bilresan
i 2½ timmar. Somnade till ett par gånger så var ju rätt ok ändå. Var framme vid 4, då
vi gick till själva köpcentret och åt grillbuffé. Var dock så nervös så att jag knappt kunde äta något.




Stog och köade med massa andra glada människor i lite över 1 timma.
Fick rätt så bra ''platser'' eftersom jag knödde mig fram som ett as, lol xDDD


VARFÖR GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER DÅ?
Får ju dampryck på blogg.se ibland. Ni får del 2 imorgon, puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious