Stockholm i bilder

  2012-06-29 / 21:08:28 / Kärlek till tusen /
Har spenderat 3 jäkligt bra dagar i Stockholm vilket ni kanske har förstått.
Watch out, här kommer bildbomben
 
Började med att jag åkte hem till Ebba i måndagskväll. Kollade på film och flummade runt.
Sov max 40 minuter på hela natten, bra när vi skulle gå upp klockan 04:00 osv.
 
Tisdagen ↓
Regnade när vi kom dit, men det hindrade oss inte för att dra en subway på Sture Plan.
 
 
Åkte sedan till Södermalm för att checka in Dannys mammas lägenhet. Självklart va hon inte hemma,
men fick en liten pratstund med henne i telefon. Gjorde min dag kan jag ju tala om :')
 
 
Åkte vidare till Hötorget där vi kollade på filmen ''LOL'' och blev kära i David.
 
Onsdagen
Ebbas födelsedag och vi började med att fixa oss och åkte in mot stan vid 12.
 
Kom en polis/väktare (vad det nu var) och knackade/plingade på.
Blev så rädda så vi knappt vågade röra oss inne i lägenheten. De tråkiga
va att vi är så jävla efterblivna så hon tjejen förmodligen såg oss ändå.
 
 
Träffade på Sid, några ungar ifrån Thailand och även Molly Sandén som stog bakom
oss i kassan inne på Hemköp.
 
Tog oss en Ceasarsallad inne på Coffeehouse by George.
 
 
Hade det mysigt på Humlegården med massa onyttigheter och en del skratt.
 
 
Träffade på en mammut på gatan
 
Lurade folk att jag hade träffat Danny när det i självaverket bara var en tidning
 
 
Bio nummer två, och denna gången blev det ''Sno white and the huntsman''
 
Vaknade riktigt sent så de ända vi gjorde va att städa och packa ihop allt innan vi skulle
in till centralen för att ta tåget hem.
 
 
 


Ebba

Hahaha det med polisen alltså...
Så jäkla kul, vi måste åka tillbaka snart igen!<3

Svar: hahaha, jag det va det!! Innan skolan, 4 sure :*<3
Klara

2012-06-29 @ 23:02:40
URL: http://ebbalouise.blogg.se
Mina

OMG AVUNDSJUUUK! :(
nästa gång för vi åka till sthlm tillsammans! :( <3

Svar: JAAA :D det måste vi göra!! :D<3
Klara

2012-06-30 @ 21:41:21
URL: http://minaida.blogg.se/
Mina

hahaha omg , så du har Dannys mammas nr? hur fick du de? :O <3

Svar: hahah eniro ;)<3
Klara

2012-07-01 @ 02:45:06
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious