Tired of waiting, tired of being broken, tired of wait for words that never will be spoken

  2012-06-16 / 16:13:45 / Life of /
Eftersom dom har gjort om så mycket här fattar jag nästan nada hur man bloggar.
Börjar komma in i det nu. Blogg.se appen kan ju dra åt helvete eller något tycker man ju.
Därför är jag illa tvungen att blogga på datorn. Happyguuurl

Hej på er. Uppdateringen ligger lågt pga skälen ovan. Har väl för det mesta sovit igenom
de korta sommarlovet jag haft hittills. Powernaps hit och dit. Bytte mina converse som
var sönder igår. Blev en del fika på Eh med finaste kusinen. Annars då?
Ska strax hoppa in i duschen och sedan får vi väl se vad dagen bjuder på.
Orka ligga hemma och deppa. Hallå det är ju sommarlov nu. Dock inte så trevligt väder. Men ändå



minaaa

jag älskar din blogg! :D <3

Svar: tack :D älskar din med ;)<3
Klara

2012-06-16 @ 22:01:38
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious