Rix Fm festivalen, Jönköping 2/6-12 DEL 2

  2012-06-07 / 16:45:00 / Kärlek till tusen /
Okej, nu kör vi igen. Vissa bilder funkar att ladda upp så tar dom, easy as that!

Filmade nästan alla artister när dom sjöng med självklart ville inte
mobilen sammarbeta så minnet tog slut. Raderade alla filmer
endast för att jag skulle kunna ta mer kort (och filma Danny.)
Gick sådär så var tvungen att radera massa appar också, bra Klara.
Här kommer bilderna iaf ↓ (och enstaka videor)



Lisa Miskovsky



Moa Lignell


Programledarna från radion



Några som sjöng massa olika låtar lite då och då mellan artisterna
Haha ljudet typ cpar som fan bara för att det var så högt


Någon tjej som vann 2000 kronors presentkort på Donken, haha aviiis eller



Robin Stjernberg


Älskar att ingen av bilderna jag tog på Ulrik går att ladda upp.
Skulle ta från Rix Fm's hemsida istället. Gick inte det heller. Vad gör man?



Hälsningen till Loreen. Galet mycket folk alltså. Helt sjukt att vi ändå stog
tredje(möljigt fjärde) först, nästan i mitten. Även om vi inte alls hade köat så länge.


Denna videon alltså. Hahah herre min jävla gud vad jag skriker, hoppar
och allt jag nu gjorde. Sen tog ju minnet slut och efter det.. som sagt, helt galet




Hahah åååhh gulle han ♥ har ju så himla många mer bilder,
VARFÖR GÅR DET INTE ATT LADDA UPPPP??!?!?! Why God whyyy


Artisterna efter alla hade sjungt. Fick varsin ros och så, fin fint.



Ok. Den rosen jag egentligen skulle fått. Måste bara tell ya this.
Still freaking arg för det som hände. SÅ JÄVLA ARG

Alltså..Danny skulle kasta ut den rosen till publiken. Det gjorde han.
Efter han hade slickat på den (♥.) VAR SÅHÄR NÄRA på att ta den.
Den kom bara någon meter ifrån mig. Vad hände då? Någon idiot
drar den ifrån mig, när jag håller den i handen (med taggarna i handen typ)
och rycker till som fan så att den fastnar och jag får taggen rakt i handen.

Aj. Blir så jävla arg så drar henne i håret, skriker på henne and so on.
Hon springer iväg och jag kommer ingenstans pga att det är så mycket folk.
Blev helt förkrossad och gråter på vägen till bilen.

Det värsta måste nog vara att hon inte ens gillade honom innan hon ''fick'' rosen?
AVGÅ PLZ

image description
image description
Aa jävlar vilken snygg axel, BITCH


Mina

OMG, hon ska dö!

-.- <3

2012-06-07 @ 20:37:06
URL: http://minaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious