All the good things seems to come to an end

  2012-03-17 / 00:01:38 / Life of /

Som sagt, efter skolan drog jag och Lollen till Trollhättis. Köpte massa som jag inte orkar visa er just nu. Åt på döönken osv osv, kanske fixat sommarjobb också, gatttt! Gjorde frisyrer på varandra och gick runt med den, haha så jävla sjukt. Kollade på VD och chillade riktigt brett framför datorn med massa roliga "true-story's" bilder. Låter bilderna tala för sig själva för nu ska jag duscha. Är gött seg men what to do? Gnatt!



Amanda

Sv: Ååååh min lilla fina vackra åsna, jag finns här för dig med!!!

Du får mig alltid på så mycket bättre humör.

I love youuu SO much <3

2012-03-17 @ 00:35:25
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious