Can't change it, just face it

  2012-03-04 / 22:27:13 / Life of /

Lägger upp en bild på min snygga pojkvän medans jag kollar på BB och äter kakor. Tappade mina hörlurar i badet förut men konstigt nog funkar dom, blev helt förstörd där ett tag alltså. Har även knarkat värktabletter i mängder så jag bara väntar på resultat atm så får se om jag lirar till skolan imorgon eller inte, lite tveksamt för tillfället men whatever. Hörs imorgon, ha de gött haaaj



Amanda Koko

sv: DU ÄR EN HYCKLARE SOM SÄGER SÅ!

Vet du varför?

Jo för i samma kommentar där du skriver att jag inte är jocks skriver du att du är det vilket är en jävla konstig sak att skriva när du knappt väger hälften så mycket som jag!

DIN FINA SMALIS TYST MED DIG.

Och det är inte alls hallucinationer för om de hade vart det och jag såg en ful jocksig kalkonansikte när jag inte var det då hade jag inte känt igen mig själv serruu ;)

Jag är jocksigast i världen och universum END OF DISCUSSION!

Varför tror du att räven inte vill ha mig för?

;) <3

2012-03-04 @ 23:25:35
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious