I want you to take over control

  2012-03-10 / 14:58:14 / Life of /

Åkte till Överby imorse, fick bytt mina byxor igen då dom var för stora. Köpte nya skor och en vår jacka. Satte mig sedan på bussen till Götet. Vid Älvängen fick den punkat så där sitter jag nu. Väntar på 600an som kommer om en halvtimma. Blir gött förbannad på västtrafik ibland alltså. Iallafall så möter jag upp Amanda och Michelle i stan så kommer vi ha rooooligt hela kvällen lång. Känner att detta blev ett intressant inlägg. Vill bara att ni ska veta att Danny kommer vinna sen så alla andra kan ju köra upp något:) precis. Haha ha de gatt



Anonym

Oj en buss som fick punktering på en väg och då blir du förbannad på västtrafik?

2012-03-11 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious