In love with a lover

  2012-03-17 / 02:21:36 / Danny Saucedo ♥ /

Har fyllt mobilen med några bilder på Danny sen jag bloggade senast, kom upp till nästan 700 bilder. Hoppsan. Medans killens fina röst gör min kväll (egentligen natt i detta fall) så ligger jag och halvsover i sängen. Är hur trött som helst men hade tänkt vänta tills Dubbelliv har laddat klart, missa ju de igåååår! Fast jag orkar inte. Skiter i det alltså. Ska fortsätta att lyssna på musik och snart sova, godnatt igen gullisar!

Skojar inte när jag säger att han är det snyggaste som finns, absolut ever!

 



Amanda

Hahaha "i min sängen" -.- <3

2012-03-17 @ 12:28:28
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious