Sick of it all

  2012-03-06 / 22:01:47 / Life of /

Slutade vid 2, då mormor hämtade mig. Hjälpte henne med lite saker, fast hon körde hem mig lika snabbt då jag fick satans hög feber igen. Ligger nu i soffan, har tagit en och annan Alvedon och hoppas på att det går över snart. Orkar verkligen ingenting alltså. Ska kolla på BB och sedan lägga mig. Godnatt!


Update: 02:53, åååh får psykbryt snart. Kan inte sova. Mår så jävla dåligt. Min mage har vänt sig ut och in. Kan knappt andas. Och dom jävla fan tabletterna funkar inte heller. Helvete

 

Update2: 06:04, vafan är detta alltså? Viker mig mer och mer för varje timma jag ligger vaken och stirrar upp i taket.
Om jag bara kunde sova en halvtimma åtminstånde. Får iaf inte missa Danny som är med i VMTV halv 7.
Tror nog inte jag går till skolan sen, om det inte händer något jäkla mirakel så att jag slutar vara yr, ''jag kommer spy nu''- känslan, magontet och huvudvärken försvinner.



Amanda

Fin den nya designen vaaa!! :D <3

2012-03-07 @ 16:19:24
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious