Bortglömda bilder

  2012-03-08 / 14:23:03 / Kärlek till tusen /

Taggade tjejer för att se Håkan :D (eller iaf jag) haha




Natt promenader ♥


Lyckad tältning med Strömmis... 





Edet luffa ♥



Lisebergsdiscot som inte var något disco alls.. hahah



Alingsås, snyggingarnas huvudstad ;)



A la Skövde ♥


En av dom bästa dagarna i mitt liv (tyckte jag då) träffade Johan Palm,
men han var fullt upptagen så vi tog kort med hans bror Henrik istället.
Hahahah jag ser helt körd ut...


Liseberg med flickorna i sjuan


Madde, Zofia och jag i sexan, haha på väg upp från gympan om jag miss rätt ;)


Hahahah, dör lite. Temadagen i sjuan


Lille Jonas och jaaaag long time agooo


Crazy kusin i körsbärsträdet... hahah :D


2 år sen, trodde vi var coola jao


London förra året, kind of miss itttt !


Första gången på Turbin, hahaha



7m2, och efterblivna lilla jag..


M15 med Josefajn ♥


Linnea och jag i stallet, hahah så ful är jag :D


Beeeffffkreeeemmm, nån kväll på höstlovet hos Lollisen ♥
Tiden då livet var perfekt tyyppp



Amanda

ÅH MINNEN!!! <3 <3 <3

Och ang dina kommentarer, he doesn't like me at all :(

Hahah ska inte deppa över det nu!

Jaa de måste bli mer sånna kvällar på just DEN bänken :D

Hahahaha fyfan för andra bilden på mig och den med jordgubben i munnen :o loveyouuu <3

2012-03-08 @ 14:57:23
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/
Niklas

Hahaha så jävla värdelöst var det :D vi skulle inte ens åkt dit ju :o <3

2012-03-08 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious