Tonight we'll be lighting up the sky

  2012-03-15 / 19:48:27 / Danny Saucedo ♥ /

Jaaaa, jag är medveten om att jag är super duper dålig på att blogga, men har ju inget att blogga om!!! Skolan var rätt seg men jag klarade mig igenom den ändå. Har pendlat mellan datorn och tvn ända sen jag kom hem. Har götte huvudvärk och måste duscha så jag missar Dubbelliv. Men jag får väl ha ett maraton med själv nån dag. I vilket fall så om vi inte hörs imorgon efter skolan (eftersom jag flippar på Tele2cpidioterna som spärrar mitt simkort :@) så har jag förmodligen lirat till Thn med Lollisen. Ha de naaajs fågelbajjjjjsss. Hahah måste bara lägga upp denna bilden som Amanda har ritat till mig på min fina pojke <3

 



Amanda

Hahahaha bästa bilden ändå ju iaf <3

2012-03-16 @ 12:20:51
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious