Utan kärlek är vi som fåglar utan vingar

  2012-03-07 / 13:01:35 / Kärlek till tusen /
Snart 8 år av vänskap. Och även om vi har haft stunder då vi inte alls har pratat med varandra på flera veckor så har vi ändå hittat varandra igen. Du är en av dom få som verkligen betyder allt för mig. Du är så otroligt fantastisk, fantastisk på alla sätt och vis som finns i hela världen. Du är vackrare än någon annan, lika vacker nu som du var första gången jag såg dig.  Du är speciell , inga ord i världen kan någonsin förklara. Det är du som fått mig kämpa, du som fått mig ställa mig upp igen. Du har varit min klippa, som jag jämt har kunnat lita på, kunnat luta mig mot.
På samma sätt kan du lita på mig. jag sviker dig aldrig, och det vet du för du är något av de finaste som någonsin vandrat på denna jord. Jag vet inte hur jag ska förklara.  Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja säga till dig, men jag får inte fram ord. Men du ska veta att du aldrig är ensam , aldrig någonsin.  Jag finns alltid där, vid din sida, även om du inte alltid kan se mig. När saker tar luften ur dig kan du komma till mig, du kan få min luft, vi delar den.  När dina ben sviker dig ska jag bära dig, för det är sånt åsnor gör <3


Amanda

Haha åsnor <3

Åh vet du hur glad jag blir när jag läser det här eller?

Obeskrivligt glad!

Du betyder så sjukt mycket för mig med ska du veta, du är verkligen min bästa vän och allt de som du skrev däruppe gäller dig med!

Vackrare och finare vän får man leta efter, fast de finns inte.

Ingen som kan gämföras med dig.

Helt underbar är duuuu.

Suger på att skriva sånt här :( blir bara dåligt formulerat och får aldrig fram orden som jag vill.

Men vill iallafall att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket och jag kommer alltid finnas här för dig, i alla år!

När vi är gamla tanter ska vi fortfarande gå runt och kolla in alla vsps och vara helt galna.

Åsnor och obligat symbios för alltid <3 <3 <3

2012-03-07 @ 20:44:49
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/
Amanda

Glömde skriva en sak!!

Vi får aldrig ha de så igen, när vi inte pratar med varandra på flera veckor eller typ tappar kontakten.

Aldrig ok??? <3

2012-03-07 @ 21:22:20
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious