Du trodde du va tuff men i är bara en bluff

  2012-05-26 / 22:18:57 / Life of /

Söt Bella när vi kollar på Esc. Gör ni också det eller? Hejar på Ryssland. Så jäkla söta är dom tanterna :') åh. Ska bli bättre på bloggningen, har dock inte varit på humör pga de som hände igår (inlägget under) så mamma ville muntra upp mig så vi tog en tripp till Torp. Lika sorgligt det för sist jag var där så kollade jag på Danny :( life sux, yez. Har även fått soleksem (där jag skrev att jag hade bränt mig i några inlägg under) Läkaren säger att jag måste ha byxor på mig eftersom det inte får komma mer sol på det. Undrar ju hur jag ska överleva tills det gått över. Aja. Ha det asnajs! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious