I always swore to you I'd never fall apart

  2012-05-02 / 13:24:55 / Life of /
Igår. Mötte upp Ebba och gick runt på gatorna och pratade om allt mellan himmel
och jord. Köpte glass och ringde ut Alexander som joinade vårat segande.
Fick för mycket sol så vi blev ju som vi blev, haha. Efter många om och men
kom även Mattias och vi åkte till borydsjön. Efter en stund drog Ebba därifrån,
lämnade mig helt ensam.
image description
image description
image description

Blev halvt misshandlad då dom nästan slängde i mig i vattnet
med kläder och hela köret. Sura jag tjatade om att åka därifrån eftersom jag inte ville
åka hem helt blöt och eftersom ingen av oss/dom ville bada gjorde vi de. När vi hade åkt några
meter stannade Alex moppen och tyckte att jag skulle gå hem. Tog något steg och sedan
kom Mattias och körde hem mig. Duschade och la mig i sängen direkt efter de då jag inte alls mådde
bra som jag förmodligen skrev i något inlägg. Stannade hemma från skolan idag och har förmodligen
åkt på halsfluss. Japp. Hoppas ni hade en bra helg ni också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious