If I really was a bitch, I'd make your life a living hell. But instead, I'll just sit back and watch you do it yourself.

  2012-05-30 / 20:08:09 / Life of /
Äääääe ääe äe. Fake. Allt är fake. Raderar.
Pallar inte med människorna med perfekta liv som finns runt omkring mig.
Jag vill också. Fan det vänder ju aldrig för mig

Lol, så jävla sur atm framför tvn. ↓ Ser ut som att jag skulle kunna
döda någon nu. Fan hände med fysiken då? #DÖDAD (lite humor har jag även om jag är på så stört ohumör)
Ska hoppa ur one piecen och dra en dusch, tjohej


Amanda

Jävlar vad brun du är :ooo



NÄR FAN SKA DU VARA MED MIG???

Jag klarar inte att vänta en månad på jocksidamp!!!!!!!!! <3

2012-05-30 @ 20:24:48
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/
Niklas

Söt neger ;D

2012-05-30 @ 20:35:02
Amanda

Sv: Jag fattar inte hur vi kan ha låtit det gå så lång tid..

Senast vi träffades va ju typ i slutet av mars, nu är det snart juni och det är typ 2 månader :(

Läste att du hade planerat saker till sommaren, men duuuu får inte glömma va med mig också haha <3

2012-05-30 @ 22:10:04
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious