Jag är sämst men du förstår mig

  2012-05-10 / 02:53:00 / Bokstäver och bilder /
Jag är lögn, du är sanning
Jag är lungan du är andningen
Antingen, slänger vi samlingen
Av alla våra minnen tillsammans

För jag vet att vi kan klara oss till våren
Även genom sommaren och även hela året om
Genom en kall vintertid
Genom en varm sommarvind
Vi kan starta om på nytt
Vid min brasa ta min kyss
Så glöden tänds igen

Jag skäms, men ändå
Kan jag se dig djupt i ögonen
Vi tänder elden som vi båda brann för
Hoppet ifrån våren kommer lägligt
Varje gång jag vart förjävlig mot dig



Amanda

Hihi braaa <3 <3

2012-05-31 @ 09:07:25
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious