Jag kommer som ett yrväder med ett höganäskrus runt halsen, och vinner ditt hjärta men flyr iväg till nästa så fort som jag anar något ansvar

  2012-05-30 / 18:18:32 / Life of /

Mådde rätt dåligt under hela biologi lektionen, då vi skärde (vet att man säger skar men vafan, låter så jävla cp) i ko öga. Inte för att jag skärde i den då, nuddade den inte ens med en pincett så Madde var tvungen att göra allt haha och spyet låg i halsen den timman. Fräscht. Iallafall så hade jag tänkt resa på äzzet(legat i sängen sen halv 4, lol) men faakkk va trött jag är. Måste plugga på fysiken som jag har skrivit sååå många gånger men aldrig blivit av, typ. Helvete då. Ha deee



Amanda

Svar: Duuu är fin!



Haha åh, kommer ihåg när jag gick i fuxerna så såg jag fram emot att skära i koöga as länge, Calle berättade det för mig typ i 2an att man fick göra de i 9an.

Jävla synd att man inte får göra det nu då :(

2012-05-30 @ 19:37:17
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious