Lyckad valborg med andra ord

  2012-05-02 / 13:02:30 / Life of /
Ja, i måndags dåja. Började att jag drog mig mot Ebba och efter nån timma gick vi bort
till Klanghen dit även SR och Elin kom efter en stund. Snackade skype, skrattade, dunkade musik
fixade oss, skrattade lite till och mådde allmänt bra om man säger så. Gick upp till berget för att
grilla lite smått och gott, träffade även Tommi, Oscar och Felix som följde med upp.

image description

image description
image description


Vet egentligen inte vad som händer när vi kom ner från berget, haha. Mötte på Mattias, Linus
Nerkez, Tonning och några mer. Gick bort till Ström där även Marcus, Adam, Tim och jag
vet inte hur många vi var som var där. Sprang efter Elin och Ebba när dom skulle möta upp Anders och
Amandus. Gick runt, skrattade och hade det bra. Gick fram och tillbaka mellan ''gängen'' hela
kvällen kändes det som. På vägen hem mötte jag på Nisse, Simon och Philip och gick runt med
dom några timmar. Simon skjutsade mig hem på hans moppe när klockan slog 2 ungefär och sen var det inget annat än sömn för mig. Lyckad valborg med andra ord!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious