Q/A

  2012-05-11 / 19:09:00 / Life of /
Lina om You got me just like that:
Du är så söt när du skriver texter om Danny. Får så himla mycket inspiration när jag
läser dina texter! Ser verkligen upp till dig. Är du på väg att bli en känd bloggare eller
är du redan en? :) kram!

Svar: Åh tack, va gullig du är! Haha nej jag är verkligen ingen känd bloggare.
Lever på mina ynka besökare varje dag och det funkar bra för mig ;) kram!


Julia Herrblom om SO EXITED:
Du verkar vara Dannycated ;) vad gillar du mest hos honom? :)

Svar:
Åååh, ja om jag är!!! Finns egentligen inget rätt och fel hos honom. Hade
varit lättre om du frågade vad jag inte gillar hos honom, hehe.
Nej men alla som har en ''kändis crush'' svarar väl att dom gillar allt? Egentligen gillar jag honom 
mer för hans personlighet. Talangen och utseendet är ju bara ett plus i kanten. Han är så
himla givmild och ödmjuk. Tänker alltid på alla andra innan sig själv. Försöker hjälpa
till så mycket det går, gör allt för att andra ska må bra. En person som är sig själv och uppmanar
andra till att hitta sig själv också. Som för mig är en förebild. Även om han skriver till alla hans fans
att t.ex ''låt aldrig hatarna komma ikapp dig. Du är bra som du är, glöm aldrig bort det'' då känns det
så personligt. Som att han skriver det direkt till mig eftersom han jämt kommer med rätt ord vid
rätt tidpunkt. Hoppas du fick svar på din fråga! :)




Ebba

sv: Jag älskar dig minst lika mycket. Tänker på dig extra mycket idag, min fina<3<3

2012-05-11 @ 19:35:29
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Amanda

sv: Eller huuuur :((( gått för lång tid nu! <3

2012-05-11 @ 20:25:33
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious