Some die young, other live forever

  2012-05-29 / 18:55:42 / Life of /

Kom precis hem från Gbg med Lollisen. Fick köpt nödvändigheter till skolavslutningen så jag är nöjd. Somnade på bussen för jag var så himla trött så ska bara chilla brett resten av kvällen. Ska sätta mig och kolla på Over there som förmodligen är världens bästa serie, på riktigt. Är snart inne på tredje säsongen så hoppas verkligen att de finns en fjärde, annars vet jag inte hur jag ska överleva alltså. Så himla bra så att jag inte orkar leva eller något, hehe. Inte nog med att det är så fakkin snygga militärer med också, han på bilden t.ex. Åh. Blir galen. Även om mitt hjärta bara slår för Danny. Nog med detta. Ha en fortsatt bra kväll! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious