Sometimes, you have to get knocked down lower than you have ever been, to stand back up taller than you ever were

  2012-05-28 / 10:34:10 / Life of /
Under natten blev mitt ben värre eftersom jag vägrade att gå med byxor igår
(vilket jag ångrar idag.) Jävla sol. Det är helt rött och svider som tusan så ska åka till
Uddevalla för att hämta någon kräm som gör så att det försvinner.
Ska även kolla en grej med magen som spökar hela tiden. Livet är inte
lätt alltså. Ha en fin dag så hörs vi senare! Ciao



Amanda

Sv: Ja funkar som den ska :D haha nejdååå. Fast jag e ganska bra på å tappa mobiler jag med tyvärr :$ <3

2012-05-28 @ 18:12:17
URL: http://amandaelisabethviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious