Q/A

  2012-05-31 / 15:51:11 / Life of /
Tar och svarar på ett par kommentarer eftersom jag är så dålig på det.

Niklas om Åker på en lite hemlighetsfull tripp
VAD HÅLLER DU PÅ MED NU DÅ???
Du svarar ju inte heller!!!! :O

Svar: Hahah var på väg till Grönan där Danny skulle spela men tänkte om och
gick av i Skövde. Ångrar det stört mycket men hade inget annat val :)
P.s jag svarade visst.

Anonym om Dra åt helvete eller något för att ni ska missuppfatta allt. Sköt era egna liv förfan
Blev du sur när Loreen vann Eurovision? :P palla isf, töntigt för danny suger

Svar: Alltså, nej. Varför skulle jag bli sur för det? Skrev ju till och med att jag var stolt över henne och att hon var sjukt duktig. Antar att du inte läste det då. Det jag blev så jäkla irriterad och sur över var att folk kränkte, trakasserade och hånade Danny. Klart han blev lite besviken över att han inte vann, eftersom han jobbade så sjukt hårt med låten. Men han tyckte själv att Loreens låt var bättre, struntade därför i det. Och jag kan lova att du också hade blivit så otroligt pissed. Men vafan har han gjort er? Han satt hela kvällen och twittrade om hur stolt han var över Loreen och hur bra hon var osv. Så säger folk att han klagar över att han inte vann och att han var skit arg hela kvällen. Vart har ni fått det ifrån undrar jag då? Ni skulle sett alla statusar han skrev om hur sårad han var, över att vissa höll på. Det han skrev på Facebook t.ex. Började nästan gråta pga att folk är så sjukt patetiska, vart man än kollade stog det taskiga saker om honom. Vafan är det för fel på folk? Vad har hänt? Är det så himla kul att klaga på andra så att dom mår dåligt, isället för att man själv tar tag i sitt liv och växer upp eller vadå? Det finns ingen jäkla anledning, inte ens 1, till att det är rätt att gå runt och kalla människor saker. Ingen förtjärnar det. Alltifrån kändisar till personer som har en sjukdom and so ever. Dom är också vanliga människor, att ingen kan fatta det någon gång? Och att gå runt och säga att Danny suger då? Snälla. Hade han varit dålig, hade han då kommit tvåa i melodifestivalen? Två gånger dessutom? Skulle inte tro det va? Ne precis. Så tänk lite innan ni säger något.

Lina Bergman om Don't try to be like others. Try to make other want to be like you.
Gud vad det höjde mitt självförtroende! Tack så himla mycket!
Kan du inte lägga upp flera såna? :) Hade varit bäst! Puss

Svar: Kul att höra :D visst kan jag de! Sätter mig och skriver en nu så kolla igen ikväll,
då är den säkert uppe :) puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious