You got me just like that

  2012-05-08 / 21:32:44 / Danny Saucedo ♥ /
Har försökt plugga så gott det går sen 4 timmar tillbaka men på något
sätt lyckas jag alltid stänga ner Wikipedia och mina anteckningar jag skriver
fysikuppsatsen på och trycker istället upp youtube. Letar bland mina listor och
trycker på ''favoritkillen''. Och jag tror vi alla vet vart detta är på väg.

Där sitter jag och kollar på allt ifrån intervjuer till s.k mobilbloggar,
allmäna videor osv om och om igen med mina fina. Vet inte vart jag ska ta vägen ibland.
Känns helt plötsligt som jag lever i en helt annan värld där det inte alls finns några
problem. Åh. Om det ändå vore så bra. Ska iallafall återgå till den riktiga världen,
trots att jag inte har stor lust till det. Ska ta en snabbdusch och sedan lägga mig
i sängen. Mår inge vidare. Dumma mage som krånglar over and over again. Suck




Lina

Du är så söt när du skriver texter om Danny. Får så himla mycket inspiration när jag läser dina texter! Ser verkligen upp till dig. Är du en känd bloggare? :)

2012-05-09 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious