We'll both loose our minds

  2012-05-05 / 19:15:10 / Life of /
Hej fina ni. Har blivit sån onödig uppdatering idag, men det är sånt man får stå ut med ibland.
Om bara halsflussen snart kan försvinna. Vilket den gör. När som helst. Hoppas jag.
Är så tacksam över att jag är på bättringsvägen alltså. Denna veckan har ju varit ett hell,
känns som att Satan har suttit brevid mig och försökt döda mig. Aja i vilket fall så lär jag
ju sitta här en stund till men knappast här, eller på fb. Måste nämligen göra klart fysik uppsatsen,
sparades inte på datorn så är gött tvungen att göra om allt. Lagom segt men jag är glad ändå.

Har även försökt mig på en ny desgin så länge, får se om den stannar eller inte.
Tryck f5 om ni inte kan se den. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious