A cinderella story

  2012-11-18 / 22:01:32 / Life of /
Hej fina ni! Kusinerna, moster, Stefan och Sebastian åkte hem vid 8 någon gång. Tröstade mig sedan efteråt med alla avsnitt av Portkod 1321 igen, eftersom Awkward inte kom idag. Ska kolla på en film nu och så småning om sova då det är skola imorgon igen. Hoppas ni haft en bra dag! Puss

Hahaha vet inte om jag ens borde förklara bilderna för er. Är iallafall bara så glad över att ha er (även om Elin inte va med på bild och Sebastian (och Emma) förmodligen hatar mig för att jag lägger upp dom här. Men de är okej ♥)


Sebastian Karl Hultin

HAHAAHAH orkar inte med dig Klari. hatar dig för alla bilder men älskar dig för att du inte la upp dom värsta ;)

Svar: Hahahahahahahaha jag orkar inte, bilden på dig och mig med Emma i bakgrunden hahahahaha kan inte sluta skratta så stört jävla fula ecksde ;)
Klara

2012-11-19 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious