A thought crossed my face in a language I couldn’t understand

  2012-11-27 / 22:13:19 / Life of /
Hej hej. Morgonen började med att bussen nästan brann upp och exploderade. Och vi var tvugna att sitta kvar inne i bussen. Fattar ni paniken eller. Hahaha kom på att det visst va igår. Idag efter skolan kom sis och mötte mig vid bussen. Gick sedan dirr till frisören och klippte mig. Så jäkla underbart att bli av med alla slitna toppar, ni förstår inte. Mitt hår är inte längre ett fågelbo. Var och hälsade på uppe i himlen ett tag också pga det. Kollade på Portkod, Gud varför är både de och awkward slut orkar inte vad ska jag göra med mitt liv nu då. Färgade även håret då min utväxt var lika lång som jag är bred, typ. 2 scores på en dag. Halleluljah. Körde på mörk/kastanje/choklad brunt. Försökte ta en bild åt er men dom som känner mig vet ju att jag väldig sällan är seriös så aa.

Ser jätte mörkt ut på bilden men säg någon gång kameran gör någons rättvisa. Precis.

Körde även lite på en pose som är väldigt inne i år. Tror den kallas ''härma en anka''.
 
För er som:
* inte känner mig
* inte kollar in mitt hår
* inte sett mig på längre
måste jag bara visa vad jag menar med utväxten som räckte ända till Kina.
Vill inte heller påstå att det syns lika mycket på bilderna som det gjorde i verkligheten. Fasiken vilket hårigt inlägg detta blev då. Så blir de ibland, buddies. SNART DÖR MIN DATA OCH LDADDAREN LIGGER NERE OCH JAG MÅSTE HINNA KOLLA TUMBLR INNAN DEN DÖR SÅ HEJDÅ
 
 
 
 
 


Amanda

Åh va fint :D fin hmar <3

Svar: Taaack :D du är fin Kokos<3
Klara

2012-11-27 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious