Åttonde november

  2012-11-08 / 20:14:00 / Life of /
Tog en buss tidigare då jag skulle till tandläkaren vid 3. Väntade där i 45 minuter och sen sa dom att dom inte hann med min tid pga att de var tvunga att akut göra något (som tydligen va as hemligt också) så fick en ny tid där. Man bah ok tack hejdå fuck you fuck off fuck it. Annars har jag väl inte gjort så mycket förutom att plugga matte. Vilket spårade ur rätt totalt för en stund sen. Hatar att datan, tvn och mobilen jämt skriker ''HALLÅ KOM HIT TILL MIG OCH KOLLA VAD FÖR SPÄNNANDE SOM HAR HÄNT'' så händer det inget alls men man fastnar ändå och kollar på massa andra saker. Varför. Funkar ju fan inte att stänga av skitarna eller. Aja ska fortsätta bli vän med matten en stund till även om det går riktigt segt och den verkar hata mig. Fan jag är så jävulskt trött. Kanske borde lägga mig då? Godnatt på er iallafall, hoppas ni haft en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious