Have you ever tried smile and hide your pain, even though you're really not okay? I have, I have.

  2012-11-28 / 22:16:00 / Life of /
Har så ont i magen så jag knappt kan blogga (röra mig överhuvudtaget) men hatar de faktum att jag måste pallra mig till skolan imorgon ändå. Alvedonen var slut så fick ta en annan skit grejs som är för barn och inte ens hjälper lika mycket AAAHHH och så råkade jag bränna upp värmekudden i micron så nu är den borta och brandlarmet gick igång och de luktar rök AAHH ORKAR INTE. Är så trött på bitchar och idioter. Är så trött på folk som beter sig som bitchar och idioter och fittor och fucking äckel barrrnnnn. Jävla helvete HADE KUNNAT SOVA OM JAG INTE HADE SÅ CP ONT AAHHHH. Måste redovisa den jävla äckel fitt religionen imorgon också jag fucking orkar inte detta. Om ni bara kunde förstå
 
Va iallafall lite happy när jag och Hanna köpte bästa vaniljflätan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious