I don’t know what I’m sad about. The fact that nothing happened or the fact that I didn’t do anything about it.

  2012-11-13 / 20:52:59 / Life of /
Hej guapas! Sorry sorry för att jag har uppdaterat kasst men ni är väl vana antar jag, haha. Skolan gick hyfsat fort och varje gång jag och Ebba går till bussen går vi förbi Hemköp och där sitter de en bild på pannkakor. Gissa om vi blir läskade varje dag eller. Vad jag ville komma fram till med detta var att jag äntligen tog tummen ur och gjorde pannkakor när jag kom hem. Åh så gott. Nu har jag redan placerat mig i sängen. Duschade för inte så längesen så ska hinna plugga lite innan jag på riktigt somnar. Hoppas ni haft en bra dag! Puss
(Detta skulle egentligen publicerats vid 7 men glömde typ av de. Aha, vad har jag gjort i 2 timmar då? Orkar ej kommer inte plugga)
Hahah på tal om pannkakor..så jäkla söta man vill ju bara dö



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious