Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

  2012-11-29 / 19:48:00 / Life of /
 Hur mysigt var det inte att vakna till att det hade snöat hela natten då?? Åh. Det mindre mysiga var att jag knappt sov någonting inatt och mådde hur dåligt som helst. Åkte till skolan för att göra religionen och åkte sedan hem igen. Tog en powernap på några timmar och har knaprat massa värktabletter sen dess. Har precis duschat och lyssnar på finaste Hellström. Måste jag pallra mig till skolan imorgon vilket som. Sux men what 2 do huh. Ska till tandläkaren vid halv 8, täggä. Ska kolla på film eller fördriva tiden på annat sätt nu. Hoppas ni haft en fin dag! Puss
Bild på min fina från när jag och hon va ute förut. Haha åh vad glad hon blev när hon insåg att det hade snöat. Gullegosen ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious