Let's go to neverland and never come back until forever ends

  2012-11-22 / 22:17:12 / Life of /
Hej buddies! Gårdagen bestog av blåbär, skorpor och en krampande mage. Vilket jag kände inte var så himla bloggbart eftersom allt hade slutat med ett inlägg om hur mycket jag hatade livet och har hört att ni har fått läsa rätt många hatinlägg från mig. Idag gick jag iallafall till skolan trotts feber. Skakade rumpa på gympan då vi hade Sh'Bam dans. Lovade mig själv att jag skulle plugga så fort jag satte min fot här hemma men hur tror ni det gick. Har iställt suttit och seriöst as garvat åt denna ↓
 
This ↓
 
And this ↓
 
Ja ni förstår grejen va. Hahaha men dom är så jävla roliga ju. Jag. Orkar. Inte. Nu ska jag straffa mig för att jag hade lite roligt förut, och skriva klart svenskan. Hoppas ni haft en bra dag! Adioz



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious