Tell me something I don't know, tell me something I care about

  2012-11-24 / 21:04:17 / Life of /
Hejsvejs. Trodde jag hade bloggat men när jag gick in och kollade hade jag tydligen inte de. Vet inte om de är jag som är efterbliven eller bloggen. Somnade iallafall vid halv 10 igår. Var. Så. Jävla. Trött. Och vaknade vid 12. Har nu officiellt sovit ut. Så jävla skönt. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag var ute och gick med mormor och Bella förut, har varit i Trollhättan och handlat med mam och pap, kollat på film och pluggat. Fun saturday huh. Jessica kom precis hem nu så ska kolla på film med henne och bli tjock(are). Hoppas ni haft en bra dag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious